Monday 19 July 2010

hanya ucapan dapat ku kirimkan

assalamualaikum pals...

20 julai 2010

this post is specially dedicated to my lovely mum with a lot of loves..



she wakes early every morning with a smile,
and she holds my head apart,
she always support me in anything i do,
and i think my mum is amazing..


she makes milo for me to drink,
and says goodbye before i go to school,
she says something that lift up my spirits,
and i think my mum is amazing..


you make me feel like i can do anything,
and when you with me,
there no where else i rather be,
and i think you are amazing..


but now i leave you thousand miles away,
makes me feel very lonely,
and you always motivate me and says
"this is your dream, and my dream."
and MA,you are truly very amazing..


dengan hati sebak dan sayu, daya menulis ucapan ini untuk ma,
bersalah kerana tidak sempat menyambutnya tahun lepas, dan tanpa disangka perkara yang sama berlaku tahun ini..

hopefully ma sentiasa sehat, dipanjangkan umur, sentiasa gembira disamping aboh, dan terus menjadi the best mum ever in this whole world..

terima kasih for everything, TANPA MA, siapalah anakmu ini, TANPA SOKONGAN MA, it is kind of impossible to be like i am now..TANPA MA, rapuhlah semangat daya..

"Terima kasih ya Allah kerana mengurniakan ibu bernama mazitah musa ini kepadaku,
antara nikmatmu yg terbesar untukku, engkau panjangkanlah umur ibuku, engkau berilah kesejahteraan kepada hatinya, yang tidak jemu mendidik dan melayan kerenah kami"

Engkau perkenankanlah doaku ini ya Allah..

SELAMAT HARI LAHIR MA..LOVE


6 comments:

Izzati Ellyani said...

happy birthday aunty.. terima kasih kerana melahirkan seorang sahabat yang hebat untuk saya..!!!!

CaEr San said...

salam..dayah..i've found you blog...teka sape ni?

nur hidayah rosman said...

shahirah...
balek msia x ni??

thanx sudi singgoh..segan plop..!
my blog is not good as yours;D

WAN NURSHAHIRAH BINTI WAN AZHAL said...
This comment has been removed by the author.
CaEr San said...

do make big effort on sharing good things with others through writing..siyes!, blog dayah best!

Inshaallah, balik 16/8..
rancang nak gi umrah dulu sblm balik..doakan tau!

nur hidayah rosman said...

wah2..syok buat umrah mude2 nie..insyaallah sy doakan!..